Page 30 of 365

//Alma & jag igår efter matchen. Min frukost idag. I Tisdags hade jag fläta. Min outfit igår//
Hej på er. Igår efter skolan hade vi match mot serieledarna Göksten. Eftersom att jag har känt mig hängig hela veckan fick jag stå över men mina tjejer gjorde ett så himla bra jobb iallafall. Vi vann med 23-13 vilket känns jättejättejätte bra, jag är fortfarande hur glad som helst! Min älskade Alma fyllde även 17 hela år igår, Grattis igen bästa du! Det var i vilket fall väldigt bra att jag inte spelade då jag vaknade upp med feber imorse. Eftersom att jag endast har tre lektioner på Torsdagar stannade jag hemma istället. Jag har tagit det lugnt hela dagen framför datorn. Jag har även fått lite plugg gjort och det ska jag fortsätta med nu när mamma har kommit hem. Men vi hörs mer ikväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder

2014-01-30 @ 19:32:34
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0