5 Saker

5 saker jag älskar
Shoppa,fota,träna,kärlek & min lillasyster.
 
5 saker jag hatar
Kylan & vintern,mobbning, förkylning, kliande tröjor & koftor och att godis är så gott.
 
5 saker jag ser fram i mot
Åhus, Kroatien, till i helgen, tills jag börjar övningsköra & min födelsedag.
 
5 saker som finns på min to-do-list-before-you-die list
Ha ett grymt bra jobb och tjäna massor med money, resa till andra sidan jorden, äga en Marc by Marc Jacobs väska, lära mig surfa & flytta utomlands.
 
5 ord som beskriver mig
Glad, skrattig, snäll, omtänktsam & hjälpsam (Det kanske är samma sak?)


Kommentarer
Postat av: Louise

omtänksam är att man bryr sig, hjälpsamhet är att man hjälper till. så nix, inte smama sak! :)

2014-01-28 @ 17:36:54
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0